Social interaction in learning and instruction : the meaning of discourse for the construction of knowledge

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Autres auteurs : Aalsvoort Geerdina M. van der (Éditeur scientifique), Cowie Helen (Éditeur scientifique)
Format : Livre
Langue : anglais
Titre complet : Social interaction in learning and instruction : the meaning of discourse for the construction of knowledge / edited by Helen Cowie and Geerdina van der Aalsvoort
Publié : Oxford, New York : Pergamon , 2000
Description matérielle : 1 vol. (x-246 p.)
Collection : Advances in learning and instruction
Titre de l'ensemble : Advances in learning and instruction series
Sujets :
LEADER 01259cam a2200313 4500
001 PPN052450740
005 20170302032100.0
010 |a 0-08-043597-1  |b rel. 
010 |a 978-0-08-043597-8  |b rel. 
100 |a 20001214d2000 k y0frey0103 ba 
101 0 |a eng 
102 |a GB 
105 |a a a 001yy 
106 |a r 
200 1 |a Social interaction in learning and instruction  |b Texte imprimé  |e the meaning of discourse for the construction of knowledge  |f edited by Helen Cowie and Geerdina van der Aalsvoort 
210 |a Oxford  |a New York  |c Pergamon  |d 2000 
215 |a 1 vol. (x-246 p.)  |c ill.  |d 25 cm 
225 1 |a Advances in learning and instruction series 
320 |a Bibliogr. p. 221-244. Index 
410 | |0 061385840  |t Advances in learning and instruction  |b Texte imprimé  |c Amsterdam  |n Pergamon  |n Earli  |d 1998- 
606 |3 PPN027301346  |a Interaction en éducation  |2 rameau 
606 |3 PPN027219100  |a Discours (linguistique)  |2 rameau 
606 |3 PPN027300218  |a Psychologie de l'apprentissage  |2 rameau 
702 1 |3 PPN137195214  |a Aalsvoort  |b Geerdina M. van der  |f 1952-....  |4 340 
702 1 |3 PPN034962425  |a Cowie  |b Helen  |4 340 
801 3 |a FR  |b Abes  |c 20091014  |g AFNOR 
930 |5 441092102:380316277  |b 441092102  |j u 
979 |a LET 
998 |a 564933