Developing Reading Comprehension

Presents cutting-edge, evidence-based interventions for dealing with specific difficulties of reading comprehension in children aged 7-11. An in-depth introduction to the 'poor comprehender profile', which describes children who despite being fluent readers have difficulty extracting meani...

Description complète

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteurs principaux : Clarke Paula J. (Auteur), Truelove Emma (Auteur), Hulme Charles (Auteur), Snowling Margaret J. (Auteur)
Autres auteurs : Chesher Dean (Illustrateur)
Format : Livre
Langue : anglais
Titre complet : Developing Reading Comprehension / Paula J. Clarke, Emma Truelove, Charles Hulme, Margaret J. Snowling; illustrations by Dean Chesher
Publié : Hoboken (N.J.) : Wiley Online Library , 2013
Wiley-Blackwell
Accès : Accès via le réseau de l'Université, via le WiFi Eduroam ou via l'accès Nomade (hors des locaux de l'Université)
Accès en ligne : Accéder à la ressource
Sujets :
Particularités de l'exemplaire : Bib. numérique : Accessible sur Wiley Online Library
LEADER 02509nlm a2200433 4500
001 PPN188534059
003 http://www.sudoc.fr/188534059
005 20181024122100.0
010 |a 978-1-1186-0671-1  |b livre numérique 
100 |a 20150930d2013 k y0frey0103 ba 
101 0 |a eng 
102 |a US 
105 |a a a 001yy 
135 |a dr||||||||||| 
181 |6 z01  |c txt  |2 rdacontent 
181 1 |6 z01  |a i#  |b xxxe## 
182 |6 z01  |c c  |2 rdamedia 
182 1 |6 z01  |a b 
200 1 |a Developing Reading Comprehension  |f Paula J. Clarke, Emma Truelove, Charles Hulme, Margaret J. Snowling  |g illustrations by Dean Chesher 
210 |a Hoboken (N.J.)  |c Wiley Online Library  |c Wiley-Blackwell  |d 2013 
230 |a Données textuelles et iconographiques 
303 |a Description d'après la consultation, 2015-09-30 
304 |a Titre provenant de l'écran d'accueil 
305 |a Numérisation de l'édition de Wiley; cop. 2014; ISBN : 978-1-1186-0676-6 
307 |a L'impression du document génère environ 210 p. 
310 |a L'accès à cette ressource est réservé aux usagers des établissements qui en ont fait l'acquisition 
316 |5 441099901:538472960  |a Accessible sur Wiley Online Library 
330 |a Presents cutting-edge, evidence-based interventions for dealing with specific difficulties of reading comprehension in children aged 7-11. An in-depth introduction to the 'poor comprehender profile', which describes children who despite being fluent readers have difficulty extracting meaning from text. Sets out a range of practical interventions for improving reading skills in this group - along with comprehensive guidance on assessment and monitoring, and insightful accounts of professionals' experience in delivering the techniques described. Includes an overview of psychological theories of reading comprehension, evaluating their practical applicability. 
337 |a Navigateur Internet, lecteur de fichiers PDF 
606 |3 PPN031911056  |a Lecture  |x Aspect cognitif  |2 rameau 
700 1 |3 PPN188532382  |a Clarke  |b Paula J.  |4 070 
701 1 |3 PPN188532730  |a Truelove  |b Emma  |4 070 
701 1 |3 PPN050723782  |a Hulme  |b Charles  |f 1953-....  |4 070 
701 1 |3 PPN075136325  |a Snowling  |b Margaret J.  |4 070 
702 1 |3 PPN188533982  |a Chesher  |b Dean  |4 440 
801 3 |a FR  |b Abes  |c 20150930  |g AFNOR 
856 4 |5 441099901:538472960  |2 Wiley Online Library  |u https://onlinelibrary.wiley.com/doi/book/10.1002/9781118606711 
930 |5 441099901:538472960  |b 441099901  |j g 
998 |a 737979