Teacher and student evaluation : moving beyond the failure of school reform

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteurs principaux : Leah Lavigne Alyson (Auteur), Good Thomas L. (Auteur)
Format : Livre
Langue : anglais
Titre complet : Teacher and student evaluation : moving beyond the failure of school reform / by Alyson Leah Lavigne and Thomas L. Good
Publié : New York : Routledge , 2014, cop. 2014
Description matérielle : 1 vol. (x, 204 p.)
Sujets :
LEADER 01328cam a2200373 4500
001 PPN181074265
003 http://www.sudoc.fr/181074265
005 20190927020900.0
010 |a 978-0-415-81053-1  |b pbk. : alk. paper 
010 |z 9780203070901  |b ebook 
020 |a US  |b 2013008364 
035 |a 17680790 
035 |a LC-17680790 
073 1 |a 9780415810531 
100 |a 20141009d2014 u y0engy0103 ba 
101 0 |a eng 
102 |a US 
105 |a y a 001|y 
200 1 |a Teacher and student evaluation  |b Texte imprimé  |e moving beyond the failure of school reform  |f by Alyson Leah Lavigne and Thomas L. Good 
210 |a New York  |c Routledge  |d 2014, cop. 2014 
215 |a 1 vol. (x, 204 p.)  |c couv. ill. en coul.  |d 23 cm 
320 |a Bibliogr. en fin de chapitres. Index 
606 |3 PPN027304418  |a Enseignants  |3 PPN027791513  |x Évaluation  |3 PPN027225488  |y États-Unis  |2 rameau 
606 |3 PPN027810828  |a Élèves  |3 PPN027791513  |x Évaluation  |3 PPN027225488  |y États-Unis  |2 rameau 
660 |a n-us--- 
676 |a 371.14/4  |v 23 
680 |a LB2838  |b .L27 2014 
700 1 |3 PPN181074729  |a Leah Lavigne  |b Alyson  |4 070 
701 1 |3 PPN181074990  |a Good  |b Thomas L.  |4 070 
801 3 |a FR  |b Abes  |c 20190926  |g AFNOR 
801 0 |b DLC  |g AACR2 
979 |a LET 
930 |5 441092102:514410728  |b 441092102  |j u 
998 |a 682739