Teaching, learning and assessment

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteur principal : Blanchard John (Auteur)
Format : Livre
Langue : anglais
Titre complet : Teaching, learning and assessment / by John Blanchard
Publié : Maidenhead : Open University Press , 2009
Description matérielle : 1 vol. (XII-213 p.)
Sujets :
LEADER 01963cam a2200397 4500
001 PPN144383381
003 http://www.sudoc.fr/144383381
005 20120919035600.0
010 |a 978-0-335-23380-9  |b rel. 
010 |a 0-335-23380-5  |b rel. 
010 |a 0-335-23379-1  |b br. 
010 |a 978-0-335-23379-3  |b br. 
020 |a GB  |b A924966 
035 |a (OCoLC)690487497 
100 |a 20100518d2009 k y0frey0103 ba 
101 0 |a eng 
102 |a GB 
105 |a y a 001yy 
106 |a r 
200 1 |a Teaching, learning and assessment  |b Texte imprimé  |f by John Blanchard 
210 |a Maidenhead  |c Open University Press  |d 2009 
215 |a 1 vol. (XII-213 p.)  |c couv. ill. en coul.  |d 24 cm 
320 |a Bibliogr. p. [207]-210. Index 
359 2 |b Getting started: a model for formative assessment  |b Formative assessment needs interesting activity  |b Ten things to be clear about in teaching and learning  |b 'How do we work together?'  |b 'What do we know about this topic?'  |b 'What are we trying to achieve?'  |b 'What might be interesting about this?'  |b 'How can we know how well we do?'  |b 'How do we tackle it?'  |b 'What can we do when we get stuck or go wrong?'  |b 'What have we achieved?'  |b 'How can we improve?'  |b 'How can we use what we learn?'  |b Whole-school and continuing professional development-- Formative versus summative assessment  |b The project's methodology and research context 
606 |3 PPN027326497  |a Tests et mesures en éducation  |3 PPN027228231  |y Grande-Bretagne  |2 rameau 
606 |3 PPN027531090  |a Programmes d'études  |3 PPN027791513  |x Évaluation  |2 rameau 
606 |3 PPN146681215  |a Learning centres  |3 PPN027228231  |y Grande-Bretagne  |2 rameau 
676 |a 370.15230941  |v 22 
680 |a LB3060.87.G7  |b B54 2009 
700 1 |3 PPN144383624  |a Blanchard  |b John  |f 1947-....  |4 070 
801 3 |a FR  |b Abes  |c 20100916  |g AFNOR 
801 0 |b UKM  |g AACR2 
801 2 |b BTCTA  |g AACR2 
930 |5 441092102:462297667  |b 441092102  |j u 
979 |a LET 
998 |a 625118