Dimensions of literacy : a conceptual base for teaching reading and writing in school settings

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteur principal : Kucer Stephen B.
Format : Livre
Langue : anglais
Titre complet : Dimensions of literacy : a conceptual base for teaching reading and writing in school settings / Stephen B. Kucer
Publié : Mahwah (New Jersey), London : Lawrence Erlbaum Associates , 2001
Description matérielle : 304 p.
Sujets :
LEADER 00845nam a2200253 4500
001 PPN073014680
005 20190329013600.0
009 DYNIX_BUNAN_486056
010 |a 0805831622 
100 |a 20020311d2001 u0frey0103 ba 
101 0 |a eng 
102 |a US 
200 1 |a Dimensions of literacy  |e a conceptual base for teaching reading and writing in school settings  |f Stephen B. Kucer 
210 |a Mahwah (New Jersey)  |a London  |c Lawrence Erlbaum Associates  |d 2001 
215 |a 304 p.  |d 23 cm 
606 0 0 |a Cognition  |x Chez l'enfant 
606 0 0 |a Lecture  |x Aspect cognitif 
606 0 0 |a Écriture  |x Aspect cognitif 
606 0 0 |a Langage écrit 
700 1 |a Kucer  |b Stephen B. 
801 |a FR  |b DYNIX_BUNAN  |c 20020312  |g AFNOR 
979 |a PSY 
993 |a 0730095099  |b PSY  |c 11083  |d DP  |e PSYC3  |f I  |g 11-03-2002  |h 11-03-2002  |s 11083  |t DP  |u PPSY  |v i 
998 |a 58038