Marketing of hedge funds : a key strategic variable in defining possible roles of an emerging investment force

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteur principal : Bekier Matthias
Format : Livre
Langue : anglais
Titre complet : Marketing of hedge funds : a key strategic variable in defining possible roles of an emerging investment force / Matthias Bekier
Publié : Bern : P. Lang , 1998
Description matérielle : 557 p.
Collection : European university studies series V, economics and management ; 1902
Sujets :
LEADER 00850nam a22002411 4500
001 PPN072790393
005 20230203055400.0
009 DYNIX_BUNAN_375898
010 1 |a 3906759431 
100 |a 19990531d1998 u0frey0103 ba 
101 0 |a eng 
102 |a CH 
200 1 |a Marketing of hedge funds  |e a key strategic variable in defining possible roles of an emerging investment force  |f Matthias Bekier 
210 |a Bern  |c P. Lang  |d 1998 
215 |a 557 p.  |d 21 cm 
225 2 |a European university studies  |e series V, economics and management  |v 1902 
300 |a Bibliogr. 
606 0 0 |a Fonds spéculatifs 
700 1 |a Bekier  |b Matthias 
801 |a FR  |b DYNIX_BUNAN  |c 19990531  |g AFNOR 
979 |a DEC 
993 |a 0090059596  |b DEC  |c 332.6 BEK  |d EM  |e DECR  |f I  |g 16-04-1999  |h 26-04-2000  |i 13-06-2001  |k 54.27  |o 22-06-2000  |p 3  |s LU 005959  |t EM  |u DRECH  |v i 
998 |a 108214