Ethnic minorities and higher education : why are there differntial rates of entry

Détails bibliographiques
Auteur principal : Modood Tariq
Format : Livre
Langue : anglais
Titre complet : Ethnic minorities and higher education : why are there differntial rates of entry / Tariq Modood; Michael Shiner
Publié : London : Policy Studies Institute , 1994
Description matérielle : 52 p
Sujets :
LEADER 00947cam a22002771 4500
001 PPN072652462
005 20040408001800.0
010 |a 0-85374-633-8 
035 |a DYNIX_BUNAN_292222 
100 |a 19981013d1994 |||u0frey0103 ba 
101 0 |a eng 
102 |a GB 
105 |a y ||||||||| 
200 1 |a Ethnic minorities and higher education  |e why are there differntial rates of entry  |f Tariq Modood  |g Michael Shiner 
210 |a London  |c Policy Studies Institute  |d 1994 
215 |a 52 p  |d 23 cm 
606 |3 PPN028706544  |a Minorités  |x éducation  |3 PPN027228231  |y Grande-Bretagne  |2 rameau 
700 1 |3 PPN034130497  |a Modood  |b Tariq 
701 1 |a Shiner  |b Michael 
801 3 |a FR  |b Abes  |c 20040407  |g AFNOR 
801 |a FR  |b DYNIXB̲UNAN  |c 19981013  |g AFNOR 
915 |5 441092102:180503731  |a 0083160237  |b 0083160237 
919 |5 441092102:180503731  |a 0083160237 
930 |5 441092102:180503731  |b 441092102  |a 378 MOD  |j u 
979 |a LET 
998 |a 358918