How children learn the meanings of words

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteur principal : Bloom Paul
Format : Livre
Langue : anglais
Titre complet : How children learn the meanings of words / Paul Bloom
Publié : Cambridge (Mass.) : Bradford Books , 2000
Description matérielle : XII-300 p.
Collection : Learning, development and conceptual change
Sujets :
LEADER 00737nam a22002291 4500
001 PPN054376246
005 20141110033400.0
009 DYNIX_BUNAN_412022
010 |a 0262024691 
100 |a 20001117d2000 u fre 0103 
101 0 |a eng 
102 |a US 
200 1 |a How children learn the meanings of words  |f Paul Bloom 
210 |a Cambridge (Mass.)  |c Bradford Books  |d 2000 
215 |a XII-300 p.  |d 24 cm. 
225 2 |a Learning, development and conceptual change 
606 0 0 |a Langage  |x Acquisition 
700 1 |a Bloom  |b Paul  |f 1963-.... 
801 |a FR  |b DYNIX_BUNAN  |c 20001117  |g AFNOR 
979 |a LET 
993 |a 0083606377  |b LET  |c 401.93 BLO  |d EM  |e LIN  |f I  |g 05-09-2000  |h 17-11-2000  |k 41.92  |o 25-07-2003  |p 6  |s XA 360637  |t EM  |u LLIN  |v i 
998 |a 73687